Reklama2022-01-11
1

2012 Agency wygrała przetarg na obsługę reklamową piwa Warka

Grupa Żywiec rozstrzygnęła przetarg na obsługę reklamową piwa Warka. Obsługę wszystkich wariantów tego powierzyła 2012 Agency.
 

- Przetarg reklamowy dla marki Warka wygrała całościowo 2012 Agency. Na razie nie ujawniamy więcej szczegółów współpracy - przekazała portalowi Wirtualnemedia.pl Magdalena Brzezińska, dyrektorka ds. korporacyjnych w Grupie Żywiec.

Oznacza to, że obsługa reklamowa wszystkich wariantów piwa Warka została skonsolidowana w jednej agencji.

Poprzednio przez kilka lat każdy z wariantów Warki obsługiwany był reklamowo przez inną agencję. Dla Warki Jasne Pełne pracowała 2012 Agency (od 2017 r.), dla Warki Radler - Lvov (od 2015 r.), a dla Warki Strong - Havas Warsaw (od 2017 r.).

Grupa Żywiec nie podaje liczby i nazw pozostałych agencji uczestniczących w przetargu. Nie podaje też, na jak długo zawarto umowę o współpracy.

Autor:bg

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas