PR2015-09-08
0

24/7 Communication wspiera kampanię „Zwolnieni z teorii”

Agencja 24/7 Communication będzie odpowiedzialna za wsparcie PR kampanii społecznej „Zwolnieni z teorii”, której inicjatorem jest startup społeczny Social Wolves.

„Zwolnieni z teorii” to nowa olimpiada dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych oraz studentów, której celem jest rozwój praktycznych umiejętności uczestników z zakresu zarządzania projektami oraz inspiracja do aktywności społecznej.

W ramach współpracy zespół konsultantów z 24/7 Communication będzie odpowiedzialny za kompleksowe działania w zakresie public relations.

Za realizację projektu z ramienia agencji odpowiada zespół konsultantów kierowany przez group account managera Katarzynę Fabjaniak-Czerniak.

Współpraca została nawiązana w efekcie rekomendacji.

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas