Telewizja2019-11-14
2

27. edycja „Reklamy Dzieciom” w Telewizji Polskiej

W pierwszy dzień Świąt Bożego Narodzenia w TVP1, po głównym wydaniu „Wiadomości”, zostanie wyemitowany specjalny blok reklamowy, z którego dochód zostanie przeznaczony na pomoc potrzebującym dzieciom. To już 27. edycja charytatywnej akcji.

Dochód z tegorocznej „Reklamy Dzieciom” w całości podzielony zostanie między instytucje i organizacje, które złożą prawidłowo wypełniony wniosek w TVP do 31 grudnia br. i które do akcji zakwalifikuje komisja ds. darowizn TVP.

Sprzedaż czasu reklamowego w charytatywnym bloku, który zostanie wyemitowany 25 grudnia w TVP1 po głównym wydaniu „Wiadomości, prowadzi Biuro Reklamy TVP.

##NEWS https://wirtualnemedia.pl/m/artykul/5-16-mln-widzow-mikolajkowego-bloku-reklamowego-1-33-mln-zl-dla-chorych-dzieci-szczegolowe-dane ##

Podczas dotychczasowych edycji akcji dzięki hojności reklamodawców zebrano ponad 27 mln złotych. Pieniądze z zeszłorocznej edycji „Reklamy Dzieciom” zostały przeznaczone na: wyposażenie sal rehabilitacyjno-terapeutycznych, realizację programów terapeutycznych, sprzęt umożliwiający przeprowadzenie terapii EEG Biofeedback, doposażenie i rozszerzenie oferty edukacyjnej świetlic socjoterapeutycznych, organizację kolonii, wycieczek i turnusów rehabilitacyjnych dla dzieci i młodzieży z różnymi niepełnosprawnościami.

Autor:Michał Kurdupski

Więcej informacji:Reklama Dzieciom, TVP1

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas