Reklama2011-11-10
10

„28 850 emocji do przeżycia” reklamuje Samsung Smart TV

W telewizji, kinach, prasie, internecie i sklepach rozpoczęła się kampania reklamująca telewizory oraz platformę Samsung Smart TV. Akcję przygotowały firmy Cheil Polska, FireFly Group, FDR Studio, Starcom i Euro RSCG Sensors.

Kampania Samsung Smart TV podkreśla, że telewizory obsługujące tę platformę zapewniają dostęp do największej liczby polskich aplikacji i do ponad 28 tys. darmowych materiałów wideo - filmów, seriali i programów. W ramach akcji - prowadzonej pod hasłem „28 850 emocji do przeżycia” - uruchomiono serwis internetowy samsungsmarttv.pl, w którym znajdują się informacje oraz praktyczne wideo porady dotyczące Samsung Smart TV. Te filmiki edukacyjne są też dostępne na ogólnej stronie i YouTube’owym koncie Samsunga.

Działania reklamowe - zaplanowane na listopad i grudzień - obejmują telewizję (30-sekundowe spoty m.in. w TVN, TVP i Polsacie), 56 kin w całej Polsce, prasę (magazyny lifestylowe, wnętrzarskie i telewizyjne, tygodniki opiniotwórcze), internet (największe serwisy informacyjne, filmowe i społecznościowe, porównywarki cenowe) oraz punkty sprzedaży (specjalne ekspozycje i standy z materiałami POS).

Adaptacją spotu telewizyjnego zajęła się agencja Cheil Polska, key visual prasowy i internetowy oraz adaptację strony internetowej przygotowała agencja FireFly Group, a materiały edukacyjne - FDR Studio. Media na potrzeby akcji zaplanował i kupił dom mediowy Starcom, a za działania public relations odpowiada agencja Euro RSCG Sensors.

Autor:tw

Więcej informacji:Samsung Smart TV, Samsung

KOMENTARZE(10)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas