PR2017-08-07
0

365 agencja wypromuje Wydawnictwo Piętka

365 agencja nawiązała współpracę z Wydawnictwem Piętka. Kontrakt przewiduje realizację działań public relations oraz e-PR.

W ramach umowy, agencja zajmie się prowadzeniem biura prasowego oraz współpracą z twórcami internetowymi. Wśród produktów objętych strategią promocji znalazły się m.in. kolorowanki i karty 3D wykorzystujące możliwości rozszerzonej rzeczywistości (augmented reality).

Za realizację działań po stronie 365 agencja odpowiada Aleksandra Lągawa (PR Manager) oraz Anna Kuś (key account manager). Klient został pozyskany w drodze rekomendacji.

Strony nie informują, na jak długo została zawarta umowa.

Asortyment Wydawnictwa Piętka obejmuje ponad 550 produktów adresowanych do administracji, szkolnictwa, służb dyplomatycznych oraz osób prywatnych, a przede wszystkim dla dzieci.

 

Autor:jd

Więcej informacji:365 agencja, Wydawnictwo Piętka

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas