Reklama2019-09-09
0

Kamil Stoch, Piotr Żyła, Dawid Kubacki i Jakub Wolny w „365 Dni Testów Renault” (wideo)

Kamil Stoch, Piotr Żyła, Dawid Kubacki i Jakub Wolny już trzeci raz wystąpią w kampanii dla marki Renault. Tym razem w roli testerów akcji 365 Dni Testów Renault. Akcję przygotowały agencje Publicis, Publicis DWL i OMD.

Nowa kampania jest kolejną odsłoną akcji „365 Dni Testów Renault”. Jej celem jest zachęcenie do testowania samochodów oraz sprawdzenia ich technologii w warunkach codziennego użytkowania. Na 24-godzinną jazdę testową samochodami Renault Kadjar i Megane można zapisać się na stronie testujzpasja.pl.

Kreacje z udziałem polskich skoczków można zobaczyć w mediach społecznościowych. Kampania startuje we wrześniu i potrwa przez cały sezon skoków narciarskich.

- To już trzeci rok kiedy Renault jest oficjalnym partnerem Polskiego Związku Narciarskiego. Sukcesy poprzednich kampanii z  udziałem polskich skoczków potwierdziły, że są świetnymi ambasadorami modeli Renault. Teraz zaprosiliśmy ich do grona testerów w akcji 365 Dni Testów Renault - powiedziała Olga Pilarczyk marketing communication manager east w Renault Polska.

- Polscy skoczkowie w prosty i zabawny sposób prezentują rozwiązania zastosowane w promowanych modelach samochodów Kadjar i Megane. Dzięki akcji 365 Dni Testów Renault każdy ma możliwość osobiście przekonać się, który samochód jest odpowiedni do jego potrzeb  - powiedziała Małgorzata Szymańczak, account director w Publicis.

W kampanii wykorzystano posty na Facebooku i Instagramie, bumper addy, instastories oraz gify.

Za kreację reklam odpowiadają agencje Publicis i Publicis DWL. Produkcją zajęła się Filmokracja, a za reżyserię odpowiada Michał Gazda. Operatorem był Tomasz Augustynek, a fotografem Jakub Kaźmierczyk.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD.

Jesienią ub.r. polscy skoczkowie w reklamie importera zachęcali „Dołącz do drużyny Renault”.

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas