PR2020-08-26
0

38 Content Communication pracuje dla Glovo

Hiszpańska aplikacja mobilna dostarczająca produkty na życzenie Glovo dołącza do grona klientów 38 Content Communication.

W ramach podpisanej umowy, agencja odpowiada za stworzenie całościowej strategii komunikacji marki, w tym komunikacji korporacyjnej oraz kompleksowych działań z zakresu media relations.

Współpraca rozpoczęła się w sierpniu.Wcześniej agencja odpowiadała za markę PizzaPortal.pl, którą Glovo przejęło w 2019 r.  Z ramienia 38 Content Communication działaniami zajmują się zespoły specjalizujące się w PR korporacyjnym i brandowym, a także zespół strategiczny.

Współpraca została nawiązana dzięki konkursowi ofert.

W Polsce Glovo współpracuje m.in. z Biedronką, McDonald's i Auchan

Glovo zadebiutowało w naszym kraju w lipcu 2019 roku, a obecnie rozwija w Warszawie swoje drugie europejskie centrum technologiczne.

Autor:jd

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas