Reklama2016-04-07
1

4,5 mln euro netto na promocję polskich jabłek

PAP / Marcin BieleckiPAP / Marcin Bielecki

Związek Sadowników RP planuje dwie dwuletnie kampanie promujące europejskie jabłka w takich krajach, jak Egipt, Algieria, Wietnam i Hongkong. Rozpoczął poszukiwana agencji do ich realizacji. Łączny budżet tych działań wynosi 4,5 mln euro netto.

Związek Sadowników RP rozpoczął równolegle dwa oddzielne przetargi. W pierwszym szuka agencji do przygotowania i realizacji w Egipcie i Algierii dwuletniej kampanii informacyjno-promocyjnej pod hasłem „Czas na jabłka z Europy”. W drugim - agencji do dwuletnich działań w Hongkongu i Wietnamie realizowanych pod hasłem „Teraz jabłka europejskie”.

Budżet pierwszej kampanii wynosi 2,5 mln euro netto, drugiej - 2 mln euro netto. Start obydwu zaplanowano najwcześniej na styczeń 2017 roku.

Zainteresowane agencje mogą składać oferty do 22 kwietnia br.

Autor:bg

Więcej informacji:jabłko, Związek Sadowników RP

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas