PR 2008-10-21
0

4 Publicity dla marki MyPhone

Agencja 4 Publicity zajmuje się komunikacją medialną związaną z wprowadzaną do Polski marką telefonów komórkowych MyPhone. Do końca roku w sprzedaży pojawi się siedem modeli tych urządzeń produkowanych przez TelForceOne.

4 Publicity przez najbliższe trzy miesiące będzie opracowywać i realizować komunikację i relacje z mediami marki telefonów komórkowych MyPhone. Agencja będzie m.in. koordynować testy redakcyjne siedmiu modeli tych urządzeń, które do końca roku wprowadzi do sprzedaży w Polsce TelForceOne, międzynarodową firmę zajmującą się dystrybucją akcesorii mobilnych. - Wierzymy, że dzięki profesjonalnie prowadzonym działaniom komunikacyjnym marka MyPhone osiągnie silną pozycję na rynku, a telefony z jej logo będą kojarzone wyłącznie z najwyższą jakością - ocenia Radosław Trzeba, prezes należącej do koncernu spółki Telcon.

Autor: tw

Więcej informacji: 4 Publicity, MyPhone

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas