PR2019-06-24
0

MyScreenProtector przedłuża współpracę z 4 Publicity

Marka akcesoriów do ochrony ekranów MyScreenProtector przedłużyła umowę w zakresie obsługi public relations z agencją 4 Publicity.

Do zadań agencji należą działania media relations, wysyłki produktów do testów redakcyjnych oraz organizacja konkursów.

- Zaproponowane działania public relations przyniosły oczekiwane przez klienta rezultaty, dlatego marka MyScreenProtector postanowiła przedłużyć umowę - powiedziała Magdalena Cieślak, CEO  agencji 4 Publicity.

Obsługą klienta w agencji 4 Publicity zajmują się Magdalena Cieślak oraz Izabela Idzikowska.

MyScreenProtector to marka szkieł hartowanych i hybrydowych oraz folii chroniących ekrany, a także produktów zabezpieczających całą powierzchnię urządzeń mobilnych.

Autor:jd

Więcej informacji:4 Publicity, MyScreenProtector

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas