Reklama2024-02-20
5

Powstaje firma 45AI. Twórcami Wojciech Borowski i Krzysztof Kawa

Od lewej: Krzysztof Kawa, Marcin Samek, Maciej Dobrodziej i Wojciech BorowskiOd lewej: Krzysztof Kawa, Marcin Samek, Maciej Dobrodziej i Wojciech Borowski

Wojciech Borowski, Group CEO McCann Poland oraz Krzysztof Kawa, Group CFO 45Avenue, ogłaszają powstanie firmy 45AI. Nowa spółka specjalizować się będzie w produktach marketingowych oraz rozwiązaniach opartych na technologii AI, przeznaczonych dla firm z kategorii enterprise w Polsce i za granicą. 

Stanowiska partnerów w firmie obejmują Marcin Samek, dotychczasowy chief innovation officer w McCann Poland oraz Maciej Dobrodziej, dotychczasowy AI director w 45Avenue.

45AI będzie stwarzać rozwiązania z zakresu AI, które wspomogą realizację codziennej pracy marketingowców.

- Sztuczna inteligencja w sposób rewolucyjny zmienia branżę kreatywną i marketingową na całym świecie. Jestem przekonany, że połączenie kompetencji wybitnych specjalistów z narzędziami AI przyniesie efektywniejszą i skuteczniejszą realizację celów biznesowych. Chcemy nie tylko korzystać z ogólnodostępnych na rynku produktów, ale także - jako 45AI - je współtworzyć. Wierzymy, że te narzędzia będą wielką wartością dodaną dla naszych agencji i klientów, pomagając im w realizacji wszystkich obszarów marketingu mix - powiedział Wojciech Borowski, Group CEO, McCann Poland.

Zobacz: McCann Poland staje się agencją afiliowaną sieci McCann

Sztuczna inteligencja w 45AI

- Poczynając od etapu analiz, poprzez rekomendacje strategicznie, na koncepcyjnych i kreatywnych kończąc, wszystko to może czerpać benefity ze wsparcia sztucznej inteligencji, budując przewagę konkurencyjną firm i marek. Kluczem jest stworzenie dedykowanych rozwiązań, dopasowanych do specyficznych potrzeb marketerów i agencji - powiedział Marcin Samek, partner 45AI.

Zobacz: McCann Poland tworzy lokalny oddział dla Mastercard. Na czele Małgorzata Tereszczenko

Agencje w ramach Grupy 45Avenue i McCann Poland już aktywnie korzystają z zaawansowanych narzędzi AI.

- Dzięki temu zdobyliśmy głębsze zrozumienie potrzeb firm z segmentu Enterprise, a także dostrzegliśmy ograniczenia obecnych rozwiązań, takie jak personalizacja treści, analiza strategiczna czy zapewnienie bezpieczeństwa danych. W odpowiedzi na te wyzwania, w 45AI rozwijamy własne, innowacyjne rozwiązania, które zagwarantują naszym klientom precyzję i skuteczność w realizacji ich celów biznesowych, przy jednoczesnym zachowaniu najwyższych standardów bezpieczeństwa danych – dodał Maciej Dobrodziej, partner 45AI.

Autor:jd

KOMENTARZE(5)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas