Reklama2022-04-28
0

4FIZJO klientem PromoTraffic

Agencja PromoTraffic rozpoczyna współpracę z 4FIZJO, firmą produkującą sprzęt sportowy i akcesoria do fizjoterapii.

PromoTraffic zajmie się obsługą kampanii Google Ads, reklamą programmatic oraz zadaniami z zakresu SEO, dla polskiej marki 4FIZJO. Celem jest nie tylko budowa pozycji firmy produkującej sprzęt sportowy oraz akcesoria do fizjoterapii na polskim rynku, ale też zagraniczna ekspansja.

– Naszym głównym zadaniem będzie przygotowanie strategii działań Google Ads i zbudowanie struktury konta reklamowego w oparciu o analizy rynku, dotychczasowych działań oraz potrzeb klienta - opisuje Robert Stolarczyk, prezes zarządu PromoTraffic.

Agencja zajmie się także optymalizacją domeny 4FIZJO pod kątem SEO. - Będziemy do tego dążyć poprzez jeszcze skuteczniejszą egzekucję strategii SEO/PPC poprzez implementację zaplecza technologicznego i postawieniu na analizę danych. Efektem działań ma być zbudowanie nowej jakości ruchu, skalowanie przychodów i poszerzenie kanałów dotarcia do konsumenta – zaznacza Robert Stolarczyk. Agencja będzie także wspierała 4FIZJO w ekspansji marki na zagraniczne rynki.

Autor:bg

Więcej informacji:4FIZJO, PromoTraffic

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas