Reklama2015-09-28
7

4fun Media negocjuje inwestycję w Screen Network, chce dywersyfikować przychody

Nadawca telewizyjny 4fun Media poinformował, że zaczął negocjacje dotycząca kupna udziałów w firmie Screen Network zajmującej się reklamami na ekranach zewnętrznych w systemie digital signage. 4fun Media chce w ten sposób wyjść poza segment telewizyjny.

Screen Network obsługuje ok. 17 tys. różnego typu monitorów znajdujących się w przestrzeni publicznej (zarówno wielkoformatowe ekrany LED, jak też mniejsze ekrany w sklepach, galeriach handlowych, na lotniskach, dworcach i stacjach paliw). Firma wyświetla na nich treści informacyjne i reklamy w systemie digital signage, pozwalającym na bieżąco dobierać i emitować konkretne materiały w wybranych miejscach i czasie. Zarząd 4fun Media w komunikacie giełdowym podkreśla, że Screen Network jest liderem polskiego rynku digital signage.

- Rozpoczęcie negocjacji w sprawie zakupu akcji Screen Network jest uzasadnione zamiarem wyjściem 4fun Media poza rynek telewizyjny i dywersyfikacji  przychodów w innych obszarach rynku reklamowego, opierającego się o innowacje technologiczne - tłumaczy kierownictwo spółki.

4fun Media nadaje trzy kanały muzyczne: 4fun.tv, 4fun Hits i 4fun Fit & Dance (dwa ostatnie w czerwcu br. zmieniły nazwy z mjuzik.tv i TV.DISCO). W pierwszej połowie br. firma zanotowała spadek przychodów w skali roku o 31 proc. do 9,57 mln zł, a zysku netto - o 63 proc. do 9,57 mln zł przychodów (zobacz szczegóły).

Autor:tw

KOMENTARZE(7)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas