Reklama2023-11-21
0

AMS wybrał partnera do kampanii retargetingowych

Citylight należącej do Agory spółki AMS (fot. materiały prasowe)Citylight należącej do Agory spółki AMS (fot. materiały prasowe)

AMS wybrał dostawcę retargetingOOH.com na wyłącznego partnera do obsługi i realizacji kampanii retargetingowych w kanale out-of-home. 

Umowa została sfinalizowana po wcześniejszej współpracy, podczas której AMS zrealizował z retargetingOOH.com kilkadziesiąt kampanii,

Dzięki integracji wielu sieci reklamowych umożliwia dotarcie z przekazem do osoby, która znalazła się w pobliżu kampanii prowadzonej na nośnikach Digital Out-of-Home AMS i należy do określonej grupy celowej. Osoba, która spotka reklamę na przystanku, dzięki geolokalizacji zobaczy podobny komunikat w swoim smartfonie, co ułatwi zakup czy przejrzenie oferty.

- Retargeting AMS daje możliwości planowania kampanii mobile online według trzech kategorii: określonego terytorium, w którym reklama na urządzeniach mobilnych powinna być wyświetlana, ze względu na kategorie demograficzne i tak zdefiniowanej grupy celowej oraz ze względu na charakterystykę urządzenia. Dodatkowo klient rozlicza się wyłącznie za kliknięcia - podobnie jak w internecie- opisuje Radosław Gołąb, dyrektor ds. rozwoju oferty digital w AMS.

Autor:jd

Więcej informacji:Retargeting, OOH, reklama zewnętrzna, AMS

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas