Telewizja2011-03-16
3

50 tys. widzów “poluje” z MTV Polska na singla

Polską edycję reality show “Polowanie na singla” ogląda na antenie MTV Polska średnio 51 tys. widzów. Stacja w czasie emisji premierowych odcinków formatu ma wyniki lepsze od siostrzanej Viva Polska i konkurencyjnej 4fun.tv.

Program ma swoje premiery w soboty o godz. 22.00. Trzy dotychczas pokazane tam odcinki zanotowały średnio 0,42 proc. udziału w grupie 4+ i 0,73 proc. wśród widzów w wieku od 16 do 49 lat - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Najwięcej widzów – 82 tys. - zgromadził trzeci epizod reality show.


 

Zobacz tabelę


“Polowanie na singla” ma lepsze wyniki niż osiągają w tym paśmie inne kanały młodzieżowe. Siostrzana Viva Polska notuje bowiem wtedy 0,27 proc. udziału (nadaje głównie teledyski,  pokazała też powtórkę gali “Viva Comet 2011”), a konkurencyjna stacja 4fun.tv – 0,23 proc. (także teledyski). 

Zobacz tabelę


W analogicznym okresie ub.r. w tym paśmie kanał MTV Polska miał mniej widzów – gromadził 31 tys. osób, a jego udziały wynosiły odpowiednio 0,23 proc. i 0,33 proc.

Znacznie mniejszą oglądalność od premier mają poniedziałkowe powtórki “Polowania”, nadawane także po 22.00. Co tydzień ogląda je 17 tys. widzów, co daje stacji 0,16 proc. udziału w 4+ i 0,27 proc. w 16-49.

Zobacz tabelę


“Polowanie na singla” to program, w którym czwórka uczestników zostaje zamknięta z singlem. Jego zadaniem jest odnalezienie osoby, która – podobnie jak on- obecnie nie jest w żadnym związku. Trójka zawodników będzie natomiast udawać, że nie posiada partnera i zrobi wszystko, aby singiel nie poznał prawdy. Reality show powstaje na brytyjskiej licencji, a za jego produkcję odpowiada Endemol Polska.

Autor:pp

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas