Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
50 tys. widzów “poluje” z MTV Polska na singla
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
kiedy ta ogłupiajaca mlodziez niby-stacja postawi an polowanie madrosci.. niech szukaja madrej mlodziezy a nie straconej luzackiej,cpunow ,i miesniakow.
nigdy. syf syf syf
zagraniczne korporacje medialne, które tu putrzymują swoje kurniki, by zbankrutowały. Litości dla producentów Big Brothera i podobnego zleżałego szitu. Każdy chce żyć. Nawet rzyć.