Telewizja 2015-12-08
3

6,1 mln widzów Mikołajkowego Bloku Reklamowego. 1,6 mln zł dla chorych dzieci

Mikołajkowy Blok Reklamowy Mikołajkowy Blok Reklamowy

Średnio 6,07 mln widzów obejrzało 12. Mikołajkowy Blok Reklamowy, który został pokazany w Polsacie w niedzielę 6 grudnia przed „Wydarzeniami”. Dzięki temu Fundacja Polsat na rzecz chorych dzieci zebrała około 1,57 mln zł.

Charytatywny blok nadany został o godz. 18.45, czyli tuż przed głównym wydaniem „Wydarzeń” i trwał około 12 i pół minuty. Udział Polsatu w czasie jego emisji wyniósł 36,55 proc. w grupie 4+ i 41,68 proc. w grupie komercyjnej 16-49. Blok można było zobaczyć też w internecie w serwisie ipla.

W 12. Mikołajkowym Bloku Reklamowym pojawiły się reklamy takich firm jak: Nivea Polska, Grupa Lotos, Cyfrowy Polsat, Unilever Polska, Procter&Gamble DS Polska, Coca Cola Services, Jeronimo Martins Dystrybucja, Agros Nova Brands, Electronic Arts Polska, P4, Grupa Allegro, Polkomtel, The Walt Disney Company (Polska), Tesco Polska, Colian i Volkswagen Group Polska.



Cała zebrana od reklamodawców w ramach akcji kwota wyniosła 1,57 mln zł. Zostanie ona przekazana na leczenie i rehabilitację dzieci.

Do oglądania tegorocznego Mikołajkowego Bloku Reklamowego zachęcały w tym roku spoty promocyjne, w których wystąpili: Dorota Gawryluk, Agnieszka Mosór, Ewa Gajewska, Robert Gusta, Mateusz Borek i Jarosław Gugała.

W ubiegłym roku średnia oglądalność 11. Mikołajkowego Bloku Reklamowego była niższa, bo wyniosła 5,67 widzów. Wtedy na rzecz Fundacji Polsat udało się zebrać kwotę ponad 1,5 mln zł.

Zobacz tabelę

Łącznie 12 dotychczasowych edycji charytatywnej akcji przyniosło ponad 15 mln zł dochodu, który przeznaczono dla podopiecznych Fundacji Polsat. Do dziś organizacja ta objęła swoją pomocą 26 657 dzieci.

Autor: pp

KOMENTARZE (3) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas