Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
6,1 mln widzów Mikołajkowego Bloku Reklamowego. 1,6 mln zł dla chorych dzieci
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
Mikołajkowy Blok Reklamowy Polsatu, to jedna z niewielu okazji, kiedy ma się poczucie, że oglądanie reklam ma sens i niesie ze sobą dużo dobrego. Jak dla mnie takich akcji Polsat mógłby robić więcej, bo Fundacja odwala kawał dobrej roboty dla dzieciaków.
To jest fantastyczna akcja Polsatu, od lat biorę w niej udział. Obejrzenie paru reklam nie boli, a pomoc dzieciom przy okazji jest nieoceniona. Wielkie brawa dla Polsatu za akcje charytatywne, bo ta jest tylko jedną z wielu.
Polsat