Telewizja2015-12-08
3

6,1 mln widzów Mikołajkowego Bloku Reklamowego. 1,6 mln zł dla chorych dzieci

KOMENTARZE (3)

WASZE KOMENTARZE

Mikołajkowy Blok Reklamowy Polsatu, to jedna z niewielu okazji, kiedy ma się poczucie, że oglądanie reklam ma sens i niesie ze sobą dużo dobrego. Jak dla mnie takich akcji Polsat mógłby robić więcej, bo Fundacja odwala kawał dobrej roboty dla dzieciaków.

Zdzisław2015-12-15 21:33
00

To jest fantastyczna akcja Polsatu, od lat biorę w niej udział. Obejrzenie paru reklam nie boli, a pomoc dzieciom przy okazji jest nieoceniona. Wielkie brawa dla Polsatu za akcje charytatywne, bo ta jest tylko jedną z wielu.

Anna W.2015-12-16 07:50
00

Polsat

Polsat2023-01-23 19:05
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas