Reklama2021-08-24
0

64,9 tys. zł za spot przy "Kuchennych rewolucjach" w TVN

fot. TVNfot. TVN

W ofercie reklamowej TVN Media na wrzesień najwyżej wyceniono spot emitowany w bloku reklamowym przy "Kuchennych rewolucjach", który kosztuje 64,9 tys. zł. Ponad 60 tys. zł trzeba też zapłacić za reklamy przy niedzielnych "Faktach" i serwisie sportowym.

Na 64,9 tys. zł (cena netto, bez rabatów, za spot 30-sek.) wyceniono reklamę przy "Kuchennych rewolucjach", które wracają premierowymi odcinkami od września.

Ponad 60 tys. zł trzeba też zapłacić za spoty przy niedzielnym wieczornym wydaniu "Faktów" (61,2 tys zł) i niedzielnym serwisie sportowym (63 tys zł). Reklama przy prognozie pogody w niedzielny wieczór kosztuje natomiast 49,8 tys. zł.

Stawki dla reklam przy wydaniach tych programów w dni powszednie są niższe i odpowiednio wynoszą: 5,4 tys. zł, 51 tys zł i 49,5 tys. zł.

We wrześniu na antenę TVN wracają premierowe odcinki popularnych programów stacji, w ramówce pojawi się też kilka nowych produkcji.

##NEWS https://wirtualnemedia.pl/m/artykul/jesienna-ramowka-2021-w-tvn-kiedy-i-co-ogladac-pasma-receptura ##

59,5 tys zł kosztuje spot przy programie "Masterchef" (emisja w niedzielne wieczory), a 52,5 tys. zł trzeba zapłacić za reklamę przy "Mam talent" (soboty wieczór).

Cena za reklamę przy "Top Model" (środy wieczór) wynosi 49,7 tys zł, przy "Milionerach" - 49,3 tys zł, przy programie "Ślub od pierwszego wejrzenia" (wtorki wieczór) - 48,6 tys. zł, a przy "Kuba Wojewódzki" - 32,7 tys zł.

Marketerzy zainteresowani reklamą przy emitowanych w TVN serialach muszą liczyć się z wydatkami rzędu: 44,6 tys. zł przy "Na Wspólnej", - 34,5 tys zł - przy serialu "Receptura" (niedziela wieczór), przy "Chyłka inwigilacja" (poniedziałek wieczór) - 33 tys. zł.

TVN Media jako ostatnie biuro reklamy tv - po TVP i Polsat Media - podało ceny reklam na wrzesień.

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas