Reklama2011-04-05
3

669 zgłoszeń w KTR 2011, są już pierwsze nominacje

W tegorocznej edycji Polskiego Konkursu Reklamy KTR otrzymano rekordowe 669 zgłoszeń. Jury ogłosiło już nominacje w kategoriach dotyczących designu.

669 zgłoszeń nadesłanych w tym roku do Polskiego Konkursu Reklamy KTR to o 27 więcej niż w ub.r. Najwięcej projektów zgłoszono w kategorii reklamy filmowej, a wśród firm najwięcej swoich prac zaproponowały agencja reklamowa Leo Burnett i dom produkcyjny Platige Image.

Ponadto w Young Creatives zmierzyły się ze sobą 184 osoby w 7 kategoriach (cyber, design, film, PR, print, media, clients), a w Creative Students rywalizowały 73 osoby w 4 kategoriach (cyber, design, film, print).



W bieżącej edycji konkursu KTR obrady jury odbywają się dwuetapowo. Obecnie na platformie konkursowej SAR wyłaniane są short listy w poszczególnych kategoriach. I tak nominacje ogłoszono już w kategoriach związanych z designem.


Drugi etap głosowania odbędzie się w warszawskiej Zachęcie. Obradom jury będzie przewodniczył Horacio Puebla, dyrektor kreatywny Leo Burnett na Hiszpanię i Portugalię, który bezpośrednio będzie kierował obradami jury oceniającego cztery kategorie: reklama drukowana, film/radio i kampania. Natomiast obradom dotyczącym pozostałych kategorii będą przewodniczyć Wojciech Dagiel (kategoria: fotografia), Bartek Ignaciuk (warsztat tv/radio), Przemysław Truściński (ilustracja), Elżbieta Skrzypek (design), Bartłomiej Gołębiowski (media interaktywne) Przemysław Wojak (active advertising) i Adam Mikołajczyk (marketing miejsc).

Wszystkie nagrody – również wyróżnienia specjalne – zostaną wręczone podczas gali 19 kwietnia  w Teatrze Dramatycznym. Audytorem konkursu, podobnie jak w ub.r. jest kancelaria Łaszczuk & Wspólnicy.

Autor:tw

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas