Telewizja2016-10-10
13

7,1 mln widzów meczu Polska-Dania. Udany tydzień „wielkiej czwórki”

Największymi hitami zeszłego tygodnia były znane od lat seriale TVP oraz mecz Polska-Dania. Wśród stacji na czele zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupach 16-49 i 16-59 znalazł się Polsat - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Największą widownię w zeszłym tygodniu, tj. w okresie od 3 do 9 października 2016 roku, zgromadził obyczajowy serial „M jak miłość”, którego odcinek z 3 października oglądało 6,65 mln widzów, co przełożyło się na 40,08 proc. udziału w rynku telewizyjnym - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.

Drugie miejsce zajął eliminacyjny mecz piłki nożnej do MŚ. Spotkanie Polska-Dania (3-2) na antenie Polsatu śledziło średnio 6,34 mln osób (w Polsacie Sport - 800 tys.). Udział stacji w tym czasie wyniósł 38,86 proc. (Polsat Sport - 4,84 proc.).

Podium uzupełnia serial „Ranczo”, który 9 października na antenie Jedynki oglądało 5,18 mln widzów, co dało stacji 30 proc. udziału.

Oczko niżej znalazł się pokazany 5 października odcinek medycznego serialu „Na dobre i na złe”. Produkcję tę w Dwójce śledziło 4,96 mln widzów (31,16 proc. udziału).

Pierwszą piątkę uzupełnia „Rolnik szuka żony” TVP1 (4,81 mln widzów; 30,58 proc. udziału; emisja 9 października),

Dalej uplasowały się kolejne dwa seriale TVP: „Ojciec Mateusz” Jedynki (4,42 mln widzów; 28,01 proc. udziału; 6 października) oraz telenowela TVP2 „Barwy szczęścia” (4,05 mln widzów; 24,63 proc. udziału; 3 października).

Najchętniej oglądanym programem informacyjnym w zeszłym tygodniu były „Wiadomości” TVP1, które 9 października obejrzało 3,64 mln widzów. Z kolei najchętniej oglądane wydanie konkurencyjnych „Faktów” TVN zgromadziło 3,51 mln widzów (emisja tego samego dnia). 3,40 mln oglądających miał pokazany 5 października „Teleexpress”.

Liderem oglądalności programów typu talent-shows znalazł się kolejny odcinek nowej edycji „Tańca z gwiazdami” (3,07 mln widzów; emisja 7 października w Polsacie; 16. pozycja w zestawieniu).

Zobacz tabelę

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności był tutaj mecz Polska-Dania, który 8 października oglądało średnio 2,92 mln osób (42,32 proc. udziału).

Drugie miejsce zajął serial „M jak miłość” z 4 października (2,33 mln widzów; 34,98 proc. udziału), a podium uzupełnia reality-show „Rolnik szuka żony” (1,81 mln widzów; 26,42 proc. udziału).

W czołowej piątce znalazły się jeszcze seriale: „Na dobre i na złe” (1,66 mln; 26,69 proc.) i „Ranczo” (1,55 mln; 21,71 proc.).

Zobacz tabelę

20 najlepiej oglądanych programów - grupa 16-59.

Zobacz tabelę

Autor:Michał Kurdupski

Więcej informacji:podsumowanie tygodnia

KOMENTARZE(13)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas