Telewizja2015-09-07
15

7,5 mln widzów meczu Niemcy-Polska, „Rolnik szuka żony” pokonał „Mam talent!”

W zeszłym tygodniu największą oglądalnością w telewizji cieszył się mecz Polska-Niemcy. Wśród programów rozrywkowych najwięcej widzów przyciągnął program „Rolnik szuka żony”, drugie miejsce w tej kategorii zajął „Mam talent!”.

W okresie od 31 sierpnia do 6 września br. najwięcej widzów zgromadził mecz piłkarski Niemcy - Polska. Spotkanie rozegrane w ramach eliminacji do Euro 2016 obejrzało w Polsacie średnio 6,42 mln osób przy udziale na poziomie 40,92 proc. - wynika z danych przygotowanych przez Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl. Dodatkowo 1,1 mln osób śledziło mecz w Polsacie Sport. Łączy udział transmisji na obu antenach wyniósł 48,1 proc. w grupie widzów w wieku 4+ , a 53,3 proc. w grupie wiekowej 16-49.

Przypomnijmy, że w październiku ub.r. mecz Polska - Niemcy w kanałach Polsatu obejrzało 7,4 mln widzów, a rozgrywane parę dni później spotkania Polska - Szkocja - 8,5 mln widzów.

Na drugiej pozycji znalazł się hitowy serial TVP2 „M jak miłość” z oglądalnością na poziomie 5,87 mln widzów (38,44 proc. udziału), trzeci był też pokazywany w Dwójce serial „Na dobre i na złe” (4,43 mln widzów, 29,53 proc. udziału), a czwarty „Ojciec Mateusz” TVP1 (4,17 mln; 27,08 proc).

Najwyżej sklasyfikowany program rozrywkowy to „Rolnik szuka żony”, który pojawił się na pozycji piątej. Pierwszy odcinek jego drugiej serii w minioną niedzielę w TVP1 śledziło 3,71 mln widzów, co dało stacji 22,47 proc. udziału w rynku.

Pokazany przed „Rolnikiem” nowy serial Jedynki „Dziewczyny ze Lwowa” miał 3,42 mln oglądających, a jego udział wyniósł 20,75 proc. Dało mu to ósme miejsce w zestawieniu.

Pierwszy odcinek ósmej edycji „Mam talent!” TVN trafił na 15. pozycję w rankingu z widownią na poziomie 2,76 mln osób i udziałem wynoszącym 19 proc. Drugi rozrywkowy show TVN - program „Aplauz aplauz!” zadebiutował dopiero na miejscu 18. W niedzielę obejrzało go 2,49 mln osób, a jego udział wyniósł 15,10 proc.

Zobacz tabelę


W najważniejszej dla reklamodawców grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności także był mecz Polska -Niemcy z widownią na poziomie 2,95 mln osób i 44,41-proc. udziałem.

Na drugim miejscu znalazł się serial „M jak miłość” z 1,99 mln widzów i 32,21-proc. udziałem. Na podium znalazł się jeszcze „Rolnik szuka żony”, który obejrzało w tej grupie 1,43 mln osób przy 19,52 proc. udziału.

Konkurujący z „Rolnikiem” „MasterChef” znalazł się na piątej lokacie. Zgromadził on przed telewizorami w niedzielę 1,22 mln widzów, a jego udział wyniósł 18,77 proc.

Ósme miejsce w grupie 16-49 zajął program „Nasz nowy dom” Polsatu  (1,12 mln widzów; 21,99 proc. udziału), 12. - „Aplauz aplauz!” (1,07 mln; 15,64 proc.), a 13. - „Mam talent!” (1,06 mln; 18,96 proc.).

Zobacz tabelę

 

Autor:PP

KOMENTARZE(15)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas