Telewizja 2015-03-16
17

7 mln widzów „Rancza”, „Mali giganci” na czele widowisk rozrywkowych

„Mali giganci” TVN byli drugi tydzień z rzędu najpopularniejszym programem rozrywkowym w polskiej telewizji, tuż za nimi znalazł się „Taniec z gwiazdami”. Hitem tygodnia było niezmiennie „M jak miłość”, wiceliderem rankingu pozostało zaś „Ranczo”.

Najwięcej widzów w polskiej telewizji w okresie od 9 do 15 marca br. zgromadził serial TVP2 „M jak miłość”, którego wtorkowy odcinek obejrzało średnio 7,43 mln osób przy udziale na poziomie 44,83 proc. - wynika z danych przygotowanych przez Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl.

Na drugiej pozycji znalazł się serial „Ranczo”. W niedzielę w TVP1 śledziło go aż 7 mln widzów, co zapewniło TVP1 38,95 proc. udziału w rynku. Trzeci był serial TVP2 „Na dobre i na złe” (5,52 mln widzów; 33,94 proc. udziału).

Sobotni konkurs Pucharu Świata w skokach narciarskich w Oslo obejrzało w TVP1 średnio 4,38 mln widzów, zaś niedzielne zawody w Trondheim miały 4,17 mln oglądających.

Najwyżej notowane rozrywkowe widowisko znalazło się dopiero na miejscu 12. zestawienia najpopularniejszych pozycji tygodnia. Był to show TVN „Mali giganci”, który w sobotę o 20.00 przyciągnął do stacji średnio aż 3,69 mln widzów. Udział TVN w czasie emisji tego programu wyniósł 22,93 proc.



Na drugim miejscu wśród pozycji rozrywkowych (i 13. w zestawieniu ogółem) znalazł się nadawany Polsacie w piątki o 20.00 „Dancing with the Stars. Tańca z gwiazdami” z widownią na poziomie 3,31 mln osób i udziałem wynoszącym 21,25 proc.



Kolejne pozycje rozrywkowe miały niższe wyniki. Nadawany w Polsacie w soboty program „Twoja twarz brzmi znajomo” przyciągnął przed ekrany ok. 2,7 mln widzów, zaś pokazywany w niedzielę pierwszy odcinek show „Tylko muzyka” zgromadził 2,5 mln oglądających.

Zobacz tabelę


W najważniejszej dla reklamodawców grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności także był serial „M jak miłość”. Obejrzało go 2,63 mln widzów przy udziale na poziomie 38,95 proc. Na drugim miejscu znalazł się serial „Ranczo” z 2,33 mln widzów i 30,38 proc. udziału.



W tej grupie „Mali giganci” znaleźli się już na szóstej pozycji zestawienia tygodnia. Show oglądało tu 1,49 mln osób przy udziale wynoszącym 22,87 proc.

Kolejne miejsce w kategorii rozrywki należało do „Kuchennych rewolucji” TVN, które miały 1,28 mln widzów i 21,38 proc. udziału. Tylko nieco gorzej wypadł „Nasz nowy dom” Polsatu - 1,21 mln widzów i 21,46 proc. udziału.  Z kolei na 20. miejscu zestawienia znalazł się pierwszy odcinek nowej edycji „Tylko muzyki”  - zgromadził on 1,13 mln oglądających przy 15,29 proc. udziału.

Zobacz tabelę

Autor: Patryk Pallus

KOMENTARZE (17) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas