Telewizja2016-12-27
28

729 tys. widzów „Warto rozmawiać”. TVP1 wygrała z TVP2, przegrała z TVN i Polsatem

Jan Pospieszalski, fot. TVPJan Pospieszalski, fot. TVP

Program Jana Pospieszalskiego „Warto rozmawiać” oglądało średnio 729 tys. widzów. TVP1 w czasie emisji jesiennych odcinków audycji zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 3,98 mln zł.

Jesienna edycja publicystycznego programu „Warto rozmawiać” pokazywana była w czwartki około godz. 22.25, w okresie od 25 sierpnia do 22 grudnia 2016 roku. W tym okresie audycję oglądało średnio 729 tys. widzów, co przełożyło się na 7,57 proc. udziału w grupie 4+, 3,80 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 5,24 proc. w 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą widownię zgromadził odcinek z 10 listopada br., który śledziło 918 tys. widzów. Poświęcony był on zamieszkom w USA, które miały miejsce tuż po wyborach prezydenckich w tym kraju, które wygrał Donald Trump. Wśród gości w studiu byli Wojciech Cejrowski, Jan Dziedziczak oraz przedstawiciele Polonii.

Zobacz tabelę

Dla porównania, wiosną br. program Jana Pospieszalskiego gromadził średnio 693 tys. widzów, co dało Jedynce 5,16 proc. udziału w 4+ i 3,19 proc. w 16-49.

TVP1 w czasie emisji „Warto rozmawiać” zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym czasie był Polsat, emitujący filmy fabularne i serial „Zdrady”, co przełożyło się na 11,02 proc. udziału. Drugi był TVN (gł. pasmo filmowe; 9,93 proc.), a czwarta - TVP2 (filmy; 6,84 proc.).

Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 liderem był TVN, a dalej wśród tzw. „wielkiej czwórki” uplasowały się: Polsat, Dwójka i Jedynka.

Zobacz tabelę

Wpływy reklamowe wokół premierowych odcinków audycji wyniosły 3,98 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w listopadzie br. wyniósł 11,01 proc.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(28)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas