W tegorocznej edycji konkursu Effie Awards przyznano 79 nominacji. 14 otrzymały projekty współtworzone przez MEC, 12 - przez MediaCom Warszawa, a 9 - przez Starcom.
Do tegorocznej edycji Effie Awards w 24 kategoriach zgłoszono 194 projekty marketingowe. Wszystkie zostały ocenione przez ponad 110-osobowe jury, które najpierw w grupach analizowało zgłoszenia, potem głosowało na nie przez internet, a następnie podczas obrad wyłoniło nominacje i nagrody.
Przyznano 79 nominacji, najwięcej (siedem) w kategorii Long term, po pięć w kategoriach: Żywność, Telekomunikacja, Bankowość, Dobra konsumenckie i Brand Experience, a cztery w kategoriach Branded content.
Przewodniczącą jury, podzielonego na siedem grup, jest Anna Jakubowski, dyrektor generalna Coca-Cola Poland Services.
Wszystkie nagrody zostaną wręczone podczas gali 24 października br. w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej. Organizatorem Effie Awards jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, a patronem głównym - Konfederacja Lewiatan.
Zobacz tabelę- 1
- 2