Reklama2024-02-07
0

Lubella reklamą w mieście promuje Owsiankę

Najnowsza kampania reklamowa marki Lubella (Maspex), przypomina, że Owsianka, to połączenie wygody, pysznego smaku i pożywnych płatków owsianych.  

Lubella ruszyła z nową kampanią dla wszystkich, którzy potrzebują wygodnej i sycącej przekąski. 

Komunikacja opiera się mocno na kanałach outdoorowych typu citylight, busbacki czy lokalizacje metra, aby trafić tym razem do tych, którzy potrzebują szybkich i pożywnych rozwiązań w przerwach pomiędzy codziennym biegiem. 

Owsianka Lubella dostępna jest w trzech topowych smakach: truskawka- banan, kakao-banan i malina.

Kampania obejmuje telewizję, VOD, Youtube, kino oraz outdoor: autobusy, citylight i metro.

Media do kampanii zaplanował Starcom (Publicis Media). 

 

 

Autor:bg

Więcej informacji:Lubella, Owsianka, Starcom, Maspex

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas