Reklama2024-01-18
1

Havas Media przejmuje od Starcomu budżet mediowy Deichmanna

Agencja Havas Media zwyciężyła w przetargu mediowym sieci sklepów obuwniczych Deichmann i od stycznia tego roku będzie kompleksowo obsługiwać na polskim rynku kampanie mediowe dla tej międzynarodowej sieci sklepów obuwniczych.
 

W wyniku rozstrzygnięcia międzynarodowego przetargu marki Deichmann Havas Media będzie pracować dla klienta w zakresie planowania, optymalizacji i zakupu mediów na rynku polskim. Działania rozpoczynają się w styczniu br. i będą kompleksowo obejmować kanały komunikacji marketingowej online i offline. 

Deichmann to europejski lider w swojej kategorii, dlatego bardzo cieszymy się na tę współpracę. Unikatowa strategia, wykorzystanie procesu Mx (Media Experience), szerokiej znajomości insightów konsumenckich płynących z naszego flagowego badania Meaningful Brands, a w szczególności rekomendacji zespołu Havas PLAY związanej z komunikacją do Gen Z – co podkreślił klient – zdecydowały o wyborze naszej agencji do budowania wizerunku marki wśród polskich konsumentów  – komentuje Renata Wasiak-Sosnowska, CEO Havas Media.

Firmy nie podają, na jak długo zawarły umowę o współpracy. Nie zdradzają również, jakie inne agencje uczestniczyły w przetargu.

Ostatnio obsługą mediową Deichmanna w Polsce zajmował się Starcom (Publicis Groupe).
Twarzą marki w ostatnich kampaniach była piosenkarka Sylwia Grzeszczak. 

Autor:bg

Więcej informacji:Deichmann, Havas Media, Starcom

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas