Nowy docu-soap Polsatu „Gliniarze” ogląda średnio 966 tys. osób. Stacja w czasie emisji formatu zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i drugie w grupie komercyjnej 16-49.
„Gliniarze” na antenie Polsatu pokazywani są w dni powszednie o godz. 17.00, począwszy od 29 sierpnia br. Średnia widownia odcinków paradokumentu, pokazanych do 27 września br., wyniosła 966 tys. osób, co przełożyło się na 11,56 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 12,30 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 12,32 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
W analizowanym okresie największą widownię, wynoszącą 1,17 mln oglądających, zgromadził odcinek z 22 września.
Zobacz tabelęPolsat w paśmie nadawania „Gliniarzy” zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem wśród tzw. „wielkiej czwórki” jest TVP1 z udziałem na poziomie 20,38 proc., nadająca w tym czasie „Teleexpress”, prognozę pogody i teleturniej „Jaka to melodia?”. Drugi jest TVN (14,08 proc.; „Ukryta prawda”), a czwarta - TVP2 (3,94 proc.; turecka telenowela „Tylko z tobą”).
Wśród widzów w grupie 16-49 liderem jest TVN, a dalsze miejsca zajmują: Polsat, Jedynka i Dwójka. Z kolei w grupie 16-59 lat pierwszy też jest TVN, druga - TVP1, trzeci - Polsat, a czwarta - TVP2.
Widownia produkcji na tle konkurencji
Zobacz tabelęKażdy odcinek „Gliniarzy” przedstawia kulisy dwóch spraw kryminalnych, rozwiązywanych przez policyjnych detektywów. Producentem docu-crime jest firma Outset Films.
Wiosną br. Telewizja Polsat w obecnym paśmie „Gliniarzy” pokazywała paradokument „Małolaty.
Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w sierpniu br. wyniósł 10,61 proc.