Aasa Polska uruchamia drugą edycję ogólnopolskiej akcji edukacyjnej „Aasy Netu”, której celem jest aktywizacja cyfrowa osób dojrzałych, przy wsparciu młodszych.
W ramach kampanii przygotowano bezpłatne materiały edukacyjne dla starszych osób, które praktycznie i przystępnie pokazują im, jak korzystać z internetu. Zachęcają także dzieci i wnuki, aby towarzyszyli swoim bliskim w nauce. Na stronie internetowej akcji opublikowano cykl filmów instruktażowych - jak korzystać z bankowości on-line, robić zakupy w sieci oraz jak zachować bezpieczeństwo w internecie
Na stronie dostępne są także poradniki z ubiegłorocznej odsłony kampanii, dotyczące tego jak pisać maile, korzystać z Facebooka, prowadzić rozmowy on-line czy wyszukiwać informacje w internecie.
Dodatkowo, we współpracy z Kantar Public powstał raport na temat postrzegania aktywności seniorów w internecie oczami młodych osób.
Partnerami tegorocznej odsłony kampanii Aasy Netu są: Forum Odpowiedzialnego Biznesu, Fundacja e-Bezpieczni, Konferencja Przedsiębiorstw Finansowych w Polsce oraz Stowarzyszenie Manko.