Reklama 2019-03-22
1

Actimel zmienia logo i design opakowań

Actimel (produkowany przez Danone) z początkiem marca zmienił się design opakowań oraz logotyp.

Opakowania jogurtów do picia Actimel w nowej wersji są bardziej uproszczone. Nazwa brandu jest nałożona na buteleczkę na wprost, a nie jak poprzednio, na ukos.

Do logotypu wprowadzono nieznaczne modyfikacje, nad literą "e" w nazwie dodano trzy kreseczki. Niezmieniona pozostała kolorystyka.

Marketer nie informuje, kto odpowiada za przygotowanie logotypów i opakowań w odświeżonej wersji.

Actimel ostatnio promowany był kampanią reklamową w sierpniu ubiegłego roku. Działania pod hasłem „Wstrząśnij swoim porankiem z Actimelem”, launchujące nowe smaki produktu (o smaku granatu, jagód i korzenia maca oraz mango, kurkumy i jagód gojI) przygotowały Y&R, VML Poland, Labstore i Mediacom.

Autor: jd

Więcej informacji: Actimel, Danone

KOMENTARZE (1) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas