Internet2018-11-23
0

Ad Pods - nowe rozwiązanie reklamowe na YouTube

Należący do Google serwis YouTube wprowadza rozwiązanie Ad Pods, dzięki któremu możliwe będzie emitowanie dwóch reklam z rzędu w trakcie filmu.

Reklamy Ad Pods będą mogły zostać pominięte przez użytkowników. Oficjalnie YouTube udostępni rozwiązanie 27 listopada.

Ad Pods początkowo będzie dostępne na komputerach, a później na smartfonach i tabletach. Testy nowego rozwiązania wykazały wzrost dotarcia do unikalnych użytkowników na poziomie od 8 do 11-procent. Pilotaż wykazał również wzrost częstotliwości wyświetlania reklam tym samym internautom bez wpływu na wartości w narzędziu Brand Lift na poziomie 5-10 procent.

Z wewnętrznych analiz YouTube'a wynika, że użytkowników drażni większa liczba krótkich przerw w filmach. Dlatego Ad Pods ma podnieść zatem efektywność reklamy wyświetlanej rzadziej, a dłużej.

Jak wskazują analizy serwisu, mniej użytkowników rezygnuje z oglądania całego materiału, kiedy jest podzielony małą liczbą dłuższych reklam. Rosną też wskaźniki ich wyświetlenia.

Autor:jd

Więcej informacji:Ad Pods, YouTube

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas