Reklama 2019-02-15
3

Adam Kornacki i Adam Klimek z TVN Turbo w kampanii OtoMoto

Dyskusje fanów motoryzacji to motyw przewodni najnowszej kampanii serwisu motoryzacyjnego OtoMoto.pl (należącego do Grupy OLX). Akcję przygotowały FCB Bridge2Fun, F25, UM i Mediabrands Studios.

Co skrzypi pod maską auta - sworzeń czy tuleja? Jaki samochód lepiej kupić? Te i inne pytania towarzyszą bohaterom pierwszych spotów przygotowanych na potrzeby kampanii reklamowej serwisu OtoMoto. Do udziału w niej zaproszono dziennikarzy z tematycznego kanału TVN Turbo - Adama Kornackiego i Adama Klimka.

Spot będzie można obejrzeć na antenie wszystkich największych ogólnopolskich stacji telewizyjnych w prime-time. Ponadto staną się też główną osią kampanii digitalowej, która obejmie m.in. media społecznościowe, serwisy internetowe i aplikacje związane z branżą motoryzacyjną.

- Chcemy pozostawić  oglądającego z przekonaniem, że świat motoryzacji jest niezwykle zróżnicowany, pełen kolorytu i emocji, potrafi dać wiele frajdy, mimo że przenikają się w nim różne opinie. Finalnie jednak wspólnym mianownikiem i miejscem odpowiedzi na wszystkie dylematy i pytania jest właśnie OTOMOTO - mówi Sebastian Starczewski, head of marketing OtoMoto.pl.

Za kreacją i realizacją kampanii stoi agencja FCB Bridge2Fun z domem produkcyjnym F25, a zakupem mediów i współpracą z ambasadorami dom mediowy UM i Mediabrands Studios (IPG Mediabrands).

Autor: jd

Więcej informacji: TVN Turbo, Adam Kornacki, Adam Klimek, OtoMoto

KOMENTARZE (3) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas