Reklama2018-07-27
7

Coca-Cola wprowadza napoje AdeZ dla osób dbających o dietę

Coca-Cola Poland Services wprowadza na polski rynek markę AdeZ obejmującą napoje produkowane na bazie roślin. Poszerzenie oferty w ten produkt jest elementem strategii zwiększającej m.in. udział innowacyjnych produktów, napojów o obniżonej kaloryczności oraz rozbudowanie oferty napojów niegazowanych.

Napoje AdeZ nie zawierają laktozy, są wzbogacone w potrzebne składniki mineralne, m.in. wapń i magnez oraz witaminy grupy B  oraz witaminę D. Nie zawierają cukrów dodanych - w składzie znajdują się jedynie naturalnie występujące cukry z owoców i baz roślinnych oraz glikozydy stewiolowe, występujące naturalnie w liściach stewii.

Nowa gama produktów obejmuje 4 napoje o pojemności 800 ml na bazie nasion i orzechów: napój sojowy, ryżowy, migdałowy i kokosowo-ryżowy. Sugerowana cena produktów waha się od niemal 7 do prawie 10 zł. Przygotowano też 3 gotowe do spożycia napoje o pojemności 250 ml: migdałowy z mango i marakują, owsiany z truskawkami i bananem oraz kokosowy z owocami jagodowymi w rekomendowanej cenie detalicznej 3,49 zł.

Jak podaje firma w komunikacie, AdeZ ma być optymalnym wyborem dla osób, które troszcząc się o zbilansowaną dietę szukają bardziej zróżnicowanych składników odżywczych, np. roślinnych.

Dieta roślinna

Paola Sandoval, dyrektor marketingu w Coca-Cola Poland Services, mówi, że wprowadzenie marki AdeZ jest odpowiedzią firmy na rosnące zainteresowanie zdrowszymi przekąskami oraz zarysowujący się trend skupiony wokół diety roślinnej. Podkreśla, że konsumenci potrzebują napojów funkcjonalnych, które dobrze smakują.

- Coca-Cola bardzo uważnie wsłuchuje się w dynamicznie zmieniające się potrzeby konsumentów. Od dziesięcioleci oferujemy produkty, które dopasowane są do stylu życia, diety czy preferencji smakowych konsumentów - tłumaczy Sandoval.

Rynkowy debiut marki AdeZ będzie wsparty m.in. szeroko zakrojonymi akcjami samplingowymi i edukacją na temat korzyści prozdrowotnych wynikających ze spożywania tego typu produktów. Zaplanowano też aktywności w internecie i w social mediach oraz ekspozycję materiałów POS w punktach sprzedaży.

Za strategię kampanii, planowanie i zakup mediów odpowiada MediaCom. Za implementację materiałów BTL: Fortis, a kreację i obsługę w social media: LiquidThread.

Na początku czerwca koncern Coca-Cola wprowadził na rynku japońskim bezbarwną wersję swojego głównego napoju - Coca-Colę Clear.

Autor:bg

Więcej informacji:AdeZ, napój, Coca-Cola, dieta, dieta roślinna

KOMENTARZE(7)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas