Reklama2017-03-28
0

Adidas w automatycznej fotobudce promuje nowe buty Blue Blast

Marka Adidas do promocji nowego modelu butów piłkarskich Blue Blast wykorzystała automatyczną fotobudkę. Kampanię, opartą na cyfrowych nośnikach zewnętrznych, zrealizowały Posterscope i Clear Channel Poland.

W ramach akcji w sklepie Intersport w warszwskim centrum handlowym Arkadia ustawiona została automatyczna fotobudka z ekranem dotykowym, która po zrobieniu zdjęcia szparuje postać z „greenboxa” i umieszcza ją na layoucie razem z atrybutem marki - piłką nożną, którą klient może przesuwać w dowolne miejsce na layoucie. Aplikacja daje również możliwość udostępniania zdjęcia. Po wykonaniu zdjęcia użytkownik otrzymuje kod rabatowy do sklepów Intersport na buty z nowej kolekcji Blue Blast.

Jednocześnie po wykonaniu zdjęcia, jest ono automatycznie wyświetlane w witrynie sklepu Intersport z zachęceniem do wejścia i wzięcia udziału w akcji, oraz na ekranach Clear Channel Poland w centrum handlowym Arkadia.

Za kreację, realizację i zakup mediów odpowiada Posterscope Polska, we współpracy z Isobar oraz Carat (wszystkie te firmy należą do Dentsu Aegis Network Polska).

Autor:bg

Więcej informacji:Adidas, buty

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas