Internet2019-08-29
0

Adidas i streamer "Ninja" podpisali kontrakt sponsorski

Popularny streamer Tyler "Ninja" Blevins zawarł umowę sponsorską z Adidasem. To pierwsza taka umowa na rynku reklamowym. Kwoty transakcji nie ujawniono.

W ramach podpisanego kontraktu, "Ninja" będzie reklamował odzież Adidasa. Twórca poinformował o nowym sponsorze na Twitterze.

Na YouTube trafił już pierwszy spot promocyjny Adidasa z Blevinsem. To pierwsza w historii firmy umowa sponsoringowa z pojedynczym gamerem. W przeszłości niemiecka firma odzieżowa wspierała duńską drużynę esportową North.

"Ninja" przeszedł na Mixera

Przypomnimy, że Tyler "Ninja" Blevins kilka tygodni temu zawarł lukratywny kontrakt z platformą dla graczy od Microsoftu. Za porzucenie Twitcha na rzecz Mixera Blevins miał ponoć otrzymać 50 milionów dolarów.

- Wciąż ciężko nam zrozumieć fenomen streamerów i platform live stream. Ale są tu wyraźne analogie do świata tradycyjnych mediów. Na transfer Ninjy warto patrzeć nie w kategoriach zakontraktowania gwiazdy telewizyjnej. To raczej zakup kanału telewizyjnego i umieszczenie go w konkretnej sieci kablowej. To gwarancja setek godzin sygnału transmisyjnego, który przyciągnie rzesze widzów - oceniał wtedy  dla portalu Wirtualnemedia.pl Maciej "Sawik" Sawicki, ekspert i komentator rozgrywek esportowych.

"Ninja" ma na Twitterze ponad 4 mln obserwujących, a na Instagramie śledzi go ponad 13 mln osób.
 

Autor:jd

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas