Reklama2021-05-26
1

adidas motywuje do walki z zanieczyszczeniem plastikiem

Rusza globalna inicjatywa adidas "Run For The Oceans", której celem jest motywować ludzi na całym świecie do walki z zanieczyszczeniem plastikiem. Akcji towarzyszy kampania przygotowana przez VMLY&R.

W wideo promującym akcje symbolicznie znika Warszawska Syrenka, aby lokalnie uświadomić ludziom, że plastik to nie miejska legenda. Za każdy zarejestrowany kilometr w aplikacji adidas Running w okresie 28 maja–8 czerwca, adidas i organizacja Parley oczyszczą równowartość 10 plastikowych butelek z plaż.

Każdego roku produkuje się około 350 milionów ton nowego plastiku, który z czasem rozpada się na mikrocząsteczki - jeśli nie zostaną przechwycone, trafiają do mórz i oceanów. W efekcie, rocznie zanieczyszczamy je 8 milionami ton plastikowych odpadów. Nowe badania wskazują także na związek zanieczyszczenia plastikiem oceanów ze zmianami klimatycznymi. Plastik to nie miejska legenda, to realny problem, z którym musimy walczyć już dziś i to globalnie - podkreśla adidas.

adidas walczy z plastikowymi odpadami

Od 2017 roku adidas i Parley wspólnie organizują "Run For The Oceans" - ogólnoświatową akcję, której celem jest zwiększenie świadomości na temat zagrożeń płynących z zanieczyszczenia plastikiem oraz zachęcenie do podjęcia wspólnych kroków, by temu zapobiegać. Tym samym marka pomaga w wyeliminowaniu plastikowych odpadów, jednocząc ludzi na całym świecie.

Dotychczas w "Run For The Oceans" wzięło udział ponad 3 miliony osób, przebiegając 25,5 miliona kilometrów oraz zbierając 2,5 miliona dolarów, które pomogły Parley rozwinąć swoje inicjatywy i programy edukacyjne.

Jak wziąć udział w "Run For The Oceans"? Wystarczy pobrać darmową aplikację adidas Running i dołączyć się do akcji już teraz. Liczy się każdy kilometr przebiegnięty i zarejestrowany w aplikacji w okresie 28 maja–8 czerwca.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Post udostępniony przez adidas Running (@adidasrunning)

Agencja VMLY&R odpowiada za adaptację globalnej strategii, przygotowanie koncepcji kreatywnej oraz lokalnych działań contentowych, współpracę z influencerami i partnerami mediowymi.

Autor:jd

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas