Telewizja2015-12-07
1

Agata Kwiatkowska szefem marketingu Stopklatki, Kamil Wichert przechodzi do Agory

Agata Kwiatkowska została nowym dyrektorem marketingu spółki Stopklatka, nadawcy kanału telewizyjnego Stopklatka TV. Kamil Wichert, który dotąd pełnił tę funkcję, przechodzi do firmy Agora, współwłaściciela stacji.

Kwiatkowska obejmie nadzór nad działem marketingu Stopklatki i będzie odpowiedzialna za współtworzenie i realizację strategii marketingowej kanału Stopklatka TV oraz serwisu Stopklatka.pl, w tym wszelkie działania z obszaru promocji i PR.

Wcześniej Agata Kwiatkowska przez ponad osiem lat związana była z Telewizją Puls. Zajmowała tam m.in. stanowiska koordynatora promocji oraz menedżera ds. promocji i PR.

Kamil Wichert, który przez dwa lata pełnił funkcję dyrektora marketingu Stopklatki, zajmie się rozwojem nowych projektów Agory. Nie podano na razie szczegółów. W Agorze pracował już wcześniej przez niemal trzy lata.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że średni udział Stopklatki TV w listopadzie br. wyniósł 0,95 proc.

Autor:pp

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas