Reklama2017-03-31
12

Sześć twarzy Małgorzaty Sochy w reklamach sklepów meblowych Agata (wideo)

Małgorzata Socha w reklamie mebli AgataMałgorzata Socha w reklamie mebli Agata

Salony meblowe Agata wprowadzają nową komunikację reklamową. W startującej kampanii firmy występuje aktorka Małgorzata Socha. Za realizację działań reklamowych odpowiadają Opus B, Vitro Films, Plankton i Vizeum Polska.

Marka Agata wprowadza całkiem nową komunikację marketingową - po raz pierwszy stawia na udział w reklamach znanej osoby, aktorki Małgorzaty Sochy. Nowa platforma kreatywna ma podkreślać szeroki wybór mebli i dodatków dostępnych w salonach Agata.

W każdym ze spotów Małgorzata Socha wciela się w rolę innej klientki o bardzo specyficznych wymaganiach. Naprzeciw jej potrzebom wychodzi pracownik salonu wraz z różnorodną ofertą sklepu, w której każdy znajdzie to, czego szuka.

Ogólnopolska kampania salonów Agata rozpoczęła się w czwartek i zaplanowana jest na dwanaście miesięcy. Kampania obejmie swoim zasięgiem radio, internet, siatki wielkoformatowe oraz telewizję: sześć spotów 30-sekundowych i ich skróty 15-sekundowe. Spoty emitowane będą w stacjach TVP, TVN, Polsat oraz na YouTube.

- Jest taki moment, w którym trzeba przyspieszyć i dodać marce wyrazistości, dlatego po raz pierwszy do swoich działań marketingowych zdecydowaliśmy się pozyskać ambasadora. Do współpracy zaprosiliśmy szalenie popularną i lubianą aktorkę telewizyjną i teatralną, Małgorzatę Sochę. Wybór twarzy marki był bardzo ważnym i przemyślanym krokiem - wyjaśnia Marek Gonsior, dyrektor ds. marketingu w Agata.

Zdjęcia z udziałem Małgorzaty Sochy były realizowane w jednym z salonów meblowych Agata w trakcie godzin jego pracy. Aktorka wcielała się w różne role: raz była miła i słodka, innym razem pełna temperamentu. Fotografie, które robił Mateusz Stankiewicz zostaną wykorzystane na siatkach wielkoformatowych i na citylightach.

Opus B odpowiada za kreację oraz nadzór nad realizacją działań. Produkcję spotów powierzono In Vitro Films, a postprodukcję - studiu Plankton. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Vizeum Polska.

Obecnie Małgorzatę Sochę można zobaczyć również w jubileuszowej kampanii wizerunkowej biżuterii Apart, a wcześniej promowała m.in. biżuterię Tous.

Autor:bg

KOMENTARZE(12)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas