Prasa2010-01-15
0

Agata Przonek odchodzi ze Zwierciadła

Agata Przonek kończy pracę jako dyrektor działu reklamy Wydawnictwa Zwierciadło. Jej obowiązki przejmuje Bożena Tyborowska, a do firmy dołączyły również dwie nowe osoby.

Agata Przonek kierowała działem reklamy Wydawnictwa Zwierciadło od sierpnia 2006 roku. Obecnie odchodzi z firmy, będąc z niej co prawda oficjalnie zatrudnioną do kwietnia, ale bez obowiązku świadczenia pracy. Funkcję dyrektora działu reklamy przejmuje Bożena Tyborowska, która jest związana z Wydawnictwem Zwierciadło od kwietnia 2008 roku. Wcześniej pracowała w domach mediowych, m.in. Starcomie i Star Media.



W ostatnim czasie do działu dołączyły Iwona Banaś i Joanna Jaroć, obejmując stanowisko managera ds. kluczowych klientów. Banaś (na zdjęciu z lewej), wcześniej związana z działem realizacji kampanii w Agencji Reklamy Polskiego Radia, pracuje dla miesięcznika "Zwierciadło". Natomiast Jaroć (na zdjęciu z prawej) pracowała ostatnio jako starszy specjalista ds. zakupu mediów w Biurze Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu Grupy PZU, a w Zwierciadle zajmuje się czasopismem "Sens. Magazyn psychologiczny".

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas