Reklama2016-11-29
4

Agencja 2012 przejmuje od Ogilvy&Mather obsługę reklamową piwa Żywiec

Agencja 2012 po wygranym przetargu zajmie się kompleksową obsługą reklamową marki piwa Żywiec produkowanego przez Grupę Żywiec. Dotychczas producent współpracował w tym zakresie z agencją Ogilvy&Mather.

Agencja 2012 wygrała przetarg organizowany przez Grupę Żywiec na obsługę jej flagowej marki w zakresie ATL - piwa Żywiec. Będzie odpowiedzialna za strategię i komunikację wszystkich wariantów tego piwa.

Firmy nie podają liczby i nazw pozostałych jego uczestników. Z nieoficjalnych informacji wynika, że o obsługę tego brandu agencja 2012 walczyła z takimi agencjami, jak Effectica, Syzygy Warsaw i Young&Rubicam.

Nie podano na jak długo została zawarta umowa o współpracy.

Poprzednio przez prawie dwa lata obsługą reklamową marki Żywiec zajmowała się agencja Ogilvy&Mather. Kilka miesięcy temu marketer zdecydował się jednak na wybór nowego partnera do współpracy w tym zakresie i ogłosił przetarg. Powodem tej decyzji były zmiany personalne w agencji Ogilvy&Mather - w lipcu br. odszedł z niej Maciej Marasek, executive creative director.

Agencja Ogilvy&Mather była autorem platformy komunikacyjnej Żywca pod hasłem „Chce się Ż.”. Została również zaproszona do przetargu, ale ostatecznie nie wzięła w nim udziału.

Autor:bg

Więcej informacji:Żywiec, agencja 2012

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas