Reklama2020-10-19
0

Agencja 2012 przygotowała urodzinową kampanię reklamową RTV Euro AGD

Ruszyła kampania reklamowa sieci elektromarketów RTV Euro AGD (Euro-net), za której przygotowanie odpowiada wyłoniona w przetargu Agencja 2012.

Spot wizerunkowy podsumowuje wybrane wyniki sieci RTV Euro AGD w Polsce. Reklamuje także urodzinową ofertę rabatową do 80 proc. bez spłaty rat do maja.

Reklamę można oglądać m.in. w internecie.

Agencja 2012 odpowiada za strategię oraz kreację kampanii. Współpraca z marketerem ma charakter projektowy.

W pierwszym kwartale br. Euro-Net Warszawa, właściciel sieci RTV Euro AGD, zwiększył nakłady reklamowe o 25,9 proc., do 128,6 mln z

Autor:jd

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas