Reklama2021-03-02
0

Agencja Bardzo wygrywa przetarg na obsługę Virgin Mobile

Agencja Bardzo zwyciężyła w przetargu reklamowym P4 na obsługę sieci komórkowej Virgin Mobile Polska.

Od lutego br. agencja Bardzo odpowiada za koncept kreatywny marki Virgin Mobile Polska w mediach ATL. Za adaptację w mediach BTL oraz digital odpowiada agencja Plej.

P4, właściciel sieci Play, w ubiegłym roku kupił 100 proc. udziałów Virgin Mobile Polska. W 2019 roku przychody Virgin Mobile Polska ze sprzedaży produktów (czyli głównie usług telekomunikacyjnych) w ub.r. wyniosły 94,24 mln zł, a ze sprzedaży telefonów - 45,53 mln zł. W 2018 roku było to odpowiednio 98,38 i 1,83 mln zł.

Ostatnią duża aktywnością marketingową Virgin Mobile Polska była kampania z marca 2019 roku, w której operator promował ofertę abonamentową. Za kreację tamtych reklam odpowiadała agencja Gong.

Autor:jd

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas