Reklama2019-06-14
0

Agencja Brasil przez dwa lata zajmie się reklamą PGNiG obrót detaliczny

Spółka Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo Obrót Detaliczny wybrała do obsługi ATL agencję reklamową Brasil.

Brasil zajmie się świadczeniem usług ATL dla spółki przez okres dwóch najbliższych lat. Umowę z nią podpisano 12 czerwca br. z możliwością jej wcześniejszego wygaśnięcia na skutek wykorzystania budżetu. Jego wielkości spółka nie podała.

Postępowanie, w którym wybrano agencję Brasil było prowadzone w trybie zapytania ofertowego. PGNiG Obrót Detaliczny nie podaje jednak nazw pozostałych jej uczestników.

Agencja Brasil już wcześniej pracowała dla spółki - jedną z ostatnich akcji reklamowych jej autorstwa była kampania z jesieni ub.r., w której promowano gaz z prądem „w cenie zamrożonej na rok".

Spółka prowadzi też przetarg na obsługę w internecie. Oceniane są w nim obecnie cztery oferty: od MullenLowe MediaHub, Codemedia, All4Afiliate i od konsorcjum agencji Mastermind i John Pitcher.

Wciąż w toku jest przetarg spółki PGNiG SA na świadczenie kompleksowych usług marketingowych obejmujących m.in: doradztwo strategiczne, wsparcie kreatywne w obszarze ATL/ BTL/ marketing interaktywny, planowanie i realizacja kampanii reklamowych, produkcja materiałów reklamowych, copywriting, realizacja sesji zdjęciowych, zakup mediów. Termin składania w nim ofert minął 11 czerwca br.  Obecnie trwa proces badania i oceny złożonych ofert.

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas