Główny Urząd Statystyczny rozstrzygnął przetarg na ogólnopolskie kampanie promujące tzw. spisy powszechne. Obie zrealizuje dla urzędu agencja reklamowa dsk - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
GUS prowadził przetarg podzielony na dwie części. Pierwsza część dotyczyła kampanii promującej spis rolny, druga – kampanii promującej Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021. na obie przeznaczy łącznie 2,91 mln zł.
W pierwszej części oferty złożyły następujące firmy: Tarraya (oferta z ceną 1,04 mln zł), Fabryka Komunikacji Społecznej (cena 799,5 tys. zł), Aplan Media (cena 1,02 mln zł) i dsk (cena 882,9 tys. zł).
W drugiej części wpłynęły oferty od: Tarraya ),(1,02 mln zł), Fabryka Komunikacji Społecznej (799,5 tys. zł), Aplan Media (1,02 mln zł) i dsk (759,9 tys. zł).
W obu częściach GUS wybrał oferty złożone przez agencję reklamową dsk.
Agencja dsk zajmie się zaplanowaniem i opracowanie projektów obu kampanii oraz przygotowaniem koncepcji zaplanowanych przez GUS działań.
Popularyzacja spisów będzie prowadzona poprzez działania informacyjne, edukacyjne oraz aktywizujące, tak aby zainteresować tematem jak największą liczbę mieszkańców Polski.