Ministerstwo Infrastruktury wybrało agencję reklamową DSK do realizacji dwóch kampanii społecznych dotyczących respektowania obowiązujących przepisów ruchu drogowego.
Pierwsza z kampanii ma zostać przeprowadzona w czwartym kwartale br. i zakończy się nie później niż 18 grudnia br. Realizację drugiej zaplanowano na drugi kwartał 2019 roku. Ma potrwać maksymalnie do końca czerwca przyszłego roku.
W obu akcjach zostaną wykorzystane spoty telewizyjne i radiowe. Pierwsza z nich ma dotyczyć zachowania odpowiedniej prędkości na drodze. Ma pokazać zagrożenia dla kierujących pojazdami i innych uczestników ruchu drogowego wynikających z nadmiernej prędkości. W drugiej zostanie poruszona kwestia skutków do jakich może doprowadzić nieudzielenie pierwszeństwa przejazdu przez kierowców.
Realizacją tych kampanii zajmie się agencja reklamowa DSK, która jako jedyna złożyła ofertę w przetargu ogłoszonym przez Ministerstwo Infrastruktury.
Agencja zaproponowała resortowi kwotę 1,189 mln zł. Budżet obu kampanii jest znacznie wyższy, bo ministerstwo na realizację obu akcji zamierza przeznaczyć 4,94 mln zł.