Reklama2020-12-03
11

Agencja Eskadra wystawiła na sprzedaż siedzibę. Zapowiada także serial "Baltica"

Krakowska agencja reklamowa Eskadra z powodu pandemii rezygnuje z biura. Na sprzedaż wystawiono budynek, w którym pracował zespół firmy. Eskadra zmienia także profil działalności - pracuje nad usługami streamingu seriali i gier komputerowych. Serial "Baltica" będzie jej pierwszą produkcją.

 

Eskadra w dobie ostatnich wydarzeń rozszerza profil działalności o usługi związane ze streamingiem seriali i gier komputerowych. Własny serial historyczno-przygodowy będzie jedną z pierwszych produkcji.

Mateusz Zmyślony, dyrektor kreatywny i założyciel agencji Eskadra, w rozmowie z Wirtualnemedia.pl wyjaśnia, że decyzja o sprzedaży siedziby wynika ze zmiany struktury pracy z naciskiem na tryb zdalny.

- Nie potrzebujemy już tak dużej siedziby. Pracujemy online, a biuro, znacząco pomniejszone, przenosimy do centrum. Będą mogli z niego korzystać ci pracownicy, którzy nie boją się choroby oraz ci, dla których przestrzeń biura jest ważna - opowiada Zmyślony.  - Siedzibę przy Jeleniogórskiej traktujemy jako obecnie powierzchnię zbędą, przypominamy, że to aż 650 metrów kwadratowych plus rozległa piwnica i poddasze - opisuje.

 

Szanowne Znajome, szanowni Znajomi. Mam na sprzedaż jedną z najpiękniejszych działek w Krakowie. Blisko centrum, a w...

Opublikowany przez Mateusza Zmyslonego Piątek, 27 listopada 2020

Praca zdalna i nowe kompetencje

Zespół zyskał nową strukturę, bardziej efektywne zarządzanie, wdrażane są usprawnienia i systemy online. Został również nieco zmodyfikowany w stronę nowoczesnych mediów.

Pandemia i wynikające z niej obostrzenia wymusiły na agencji nowe podejście do zleceń.

- Niektórzy z naszych klientów również znaleźli się w skomplikowanej sytuacji, np. LOT, który w tym roku ograniczył ilość rejsów. Widać także duże spadki wydatków na tradycyjną reklamę. Mamy jednak kilka perspektyw. Bardzo udał nam się kluczowy w tym roku projekt eventu online Open Eyes Economy Summit. Wzięło w nim udział 3 tysiące osób z 27 krajach świata - opisuje nam Mateusz Zmyślony.

Intensywne prace nad serialem

Nasz rozmówca mówi, że Eskadra rozszerza kompetencje o marketing gier komputerowych i seriale. To nie wszystko. Od czterech lat pracujemy także nad własnym serialem, którego jestem pomysłodawcą - zdradza Mateusz Zmyślony.

- Rozmawiamy z największymi graczami na rynku o sprzedaży praw do produkcji, nie wiemy jednak, kiedy się zakończą. To bardzo duża produkcja, rozpisana koncepcyjnie na 12 sezonów. Scenariusz pierwszego sezonu już jest gotowy, na finiszu są prace nad drugim. Później czeka nas cały development - około roku potrzeba na produkcję jednego sezonu - mówi nam Mateusz Zmyślony. Zdaniem szefa agencji Eskadra, serial dotykający historii Polski oraz państw z obszaru morza Bałtyckiego może zadebiutować w 2023 r. - To historia piratów bałtyckich, serial historyczno-przygodowy spajany spiskową teorią dziejów. Akcja rozpoczyna się w XIV wieku i jak będzie wskazywać jego nazwa, rozgrywa się wokół Bałtyku - opowiada Mateusz Zmyślony.

Agencja Eskadra pracuje między innymi dla takich marek jak PLL LOT, Grupa Azoty, Grupa LOTOS, LOTOS Paliwa, DKMS.

W ubiegłym roku we współpracy ze studiem designu Szpunar Studio otworzyła oddział w Warszawie.

Autor:jd

KOMENTARZE(11)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas