Reklama2017-01-04
0

Agencja GoldenSubmarine rozpoczyna internetową obsługę reklamową piwa Tatra

Agencja marketingu interaktywnego GoldenSubmarine wygrała przetarg Grupy Żywiec na obsługę reklamową marki piwa Tatra w internecie. Ostatnio działaniami tymi dla tego brandu zajmowała się agencja Heart&Brain.

GoldenSubmarine zajmie się dla Tarty między innymi prowadzeniem komunikacji w ramach działań w social media oraz realizacją kampanii internetowych.

Agencja została wybrana w wyniku wygranego przetargu, jego szczegółów firmy nie podają.

Poprzednio obsługą reklamową Tatry w internecie zajmowała się agencja Heart&Brain, a za strategię komunikacji tej marki w mediach społecznościowych odpowiadała wybrana do współpracy w 2015 roku agencja Point of View.

GoldenSubmarine obsługuje już w internecie takie marki Grupy Żywiec jak Specjal oraz Dziki Sad.

Autor:bg

Więcej informacji:GoldenSubmarine, Tatra, piwo, Grupa Żywiec

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas