Reklama2022-09-16
0

Agencja JU: powiększa portfolio o markę SFD

SFD, producent suplementów dla sportowców, wybrał agencję JU (Digitree Group) do współpracy przy stworzeniu nowej strony korporacyjnej marki.

SFD planuje odświeżenie wizerunku korporacyjnego marki w obszarze komunikacji z inwestorami, klientami, dostawcami, a także z potencjalnymi pracownikami. Za przygotowanie koncepcji, a przede wszystkim wdrożenie nowego serwisu korporacyjnego będzie odpowiadać agencja JU, należąca do Digitree Group.

Zespół JU będzie odpowiedzialny za stworzenie makiety UX, designu serwisu, contentu, a także za wdrożenie.

Za przygotowanie zwycięskiej koncepcji odpowiedzialny był zespół agencji w składzie: Katarzyna Bałazy, creative copywriter, Kamil Markiewka, digital art director, Marcin Kisiel, senior account manager.

Autor:jd

Więcej informacji:Digitree Group, Ju, SFD

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas