Reklama 2021-06-11
0

Agencja Kalicińscy zajmie się moderacją profili Kaufland w social media

Agencja Kalicińscy zwyciężyła w przetargu na moderację mediów społecznościowych sieci hipermarketów Kaufland.

Do zadań agencji należy kompleksowa moderacja, komunikacja kryzysowa oraz monitorowanie wraz z raportowaniem wszystkich kanałów społecznościowych sieci hipermarketów Kaufland.

- Wybraliśmy agencję Kalicińscy, ponieważ przekonał nas zarówno przedstawiony pomysł na komunikację, jak i niestandardowe podejście do przetargu. Agencja również szybko wyczuła narrację marki i już od pierwszych tygodni współpracy wykazała się profesjonalizmem w zakresie moderacji w kanałach social mediowych – mówi Żaneta Glinka, dyrektor pionu digital Kaufland.

Kaufland w Polsce ma już 227 sklepów i zatrudnia ok. 16 tys. pracowników.

Autor: jd

Więcej informacji: Kalicińscy, Kaufland

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas