PR2023-09-06
0

Kuźnia Treści zmienia się w Agencję Kuźnia

Kuźnia Treści zmienia nazwę na Agencja Kuźnia.

Jak mówi Marcin Cichocki, CEO Agencji Kuźnia, nowa nazwa "realizuje warunki pragmatyzmu, funkcjonalności i łatwości zrozumienia przez grupę docelową, a przede wszystkim zdecydowanie lepiej odpowiada naszym aktualnym możliwościom". Rebranding został poprzedzony badaniami fokusowymi.

– Do zmiany przygotowywaliśmy się już od dłuższego czasu w ramach wewnętrznych warsztatów strategicznych. Nie rezygnujemy oczywiście ze świadczenia usług contentowych i copywriterskich, które pozwoliły nam rozwinąć skrzydła. Dzięki powiększeniu zespołu, rozwojowi jego kompetencji i zmianom organizacyjnym realizujemy dla naszych klientów także inne usługi, takie jak marketing w social media, kampanie performance, pozycjonowanie stron, usługi strategiczne i szkolenia. „Kuźnia Treści” zaczęła być dla nas za ciasna – komentuje Marcin Cichocki, CEO Agencji Kuźnia.

- Zmiana może wydawać się kosmetyczna, ale ma duże, pozytywne znaczenie – zarówno dla nas, jak i dla naszych klientów - dodaje Maciej Sowa, marketing & PR manager Agencji Kuźnia.

W ostatnich miesiącach skład Agencji Kuźnia zasilili Maciej Sowa, Katarzyna Ciesielska i Zuzanna Fiedorczuk.

Agencja Kuźnia realizowała do tej pory projekty dla takich marek jak m.in. Rossmann, Vision Express, Oponeo, DAKO, czy GetResponse.

Autor:jd

Więcej informacji:Agencja Kuźnia

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas